Gott Nytt 2022

Arena Bjuröklubb önskar alla bjuröklubbsvänner fina helgdagar med ett foto av Gunnar Nordlund, och fler underbara kort från Bjuröklubbsområdet kan ses på Gunnars FB – sillhällan å sånt. På hemsidan hittar ni information om säsongsstart 2022.

Under 2021 har vi haft nytt besöksrekord, firat föreningens 20 års jubileum samt lotsningen 200 år. Vi har genomfört Leaderprojekt som möjliggjort förnyelse i verksamheten, med till exempel Matverket saluhall i den fd ”Spanarstugan”.

Nu ser vi fram mot 2022 och hoppas att ni vill fortsätta att vara med och bevara, berika och bruka Bjuröklubb som medlemmar. Ni kan enkelt betala medlemsavgift på 100 kr/person för 2022 via länken https://simplesignup.se/event/186870-medlemskap-arena-bjuroeklubb-2022 eller genom att betala via BG 5354-6719, ange namn och epost, eller via swish: 1235000781 och uppge epost i samband med insättningen.

SMHI visar hur vädret och årstider varit sedan mätning startat på Bjuröklubb på hemsidan: Hur var vädret? – Bjuröklubb (smhi.se); här kan ni kolla väder för särskilda dagar som till exempel jul och födelsedagar. En värmande uppgift så här i smällkalla vintervackra december är att sedan Arena Bjuröklubbs startår verkar trenden vara 14 dagar mer sommar!

En riktigt God Jul och Gott Nytt År!

Dela på facebook
sv_SESwedish