Välkomna till medlemsdag och årsmöte!

Torsdag 18:e (Kristi himmelsfärd) maj genomför Arena Bjuröklubb medlemsdag då vi inför säsongen ställer i ordning i trädgård och café. Vi börjar kl. 10 med arbete och kl. 12 äter vi tillsammans och genomför årsmöte för Arena Bjuröklubbs verksamhet 2022. Vi kommer att ta upp framtidsfrågor som styrelsen vill uppmärksamma alla medlemmar och Bjuröklubbsvänner om. Alla intresserade är välkomna!

För planering önskar vi att ni anmäler deltagande före 16:e maj till arena@bjuroklubb.se.

Jag påminner även om att medlemskap för 2023 i Arena Bjuröklubb enkelt görs genom att betala in 100 kr (årlig medlemsavgift) via swish  123 500 0781, eller Handelsbanken 5354-6719, ange namn. Maila sedan adress (och ev. adressändring) till arena@bjuroklubb.se så har Arena uppdaterade kontaktuppgifter.

Varmt välkomna till Arena Bjuröklubbs medlemsdag och årsmöte!

Solveig Larsson, ordförande

PS: Om ni önskar delta digitalt vid årsmötet, ange det i mail till arena@bjuroklubb.se, så möjliggörs det.

Dela på facebook
sv_SESwedish